۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۹

فیلم/ «مثل مجسمه» به روایت ناصر طهماسب

فیلم/ «مثل مجسمه» به روایت ناصر طهماسب

تولیدکنندگان آلبوم «مجسمه» اثر مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ، با انتشار دومین تیزر تصویری تاریخ قطعی رونمایی آلبوم را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اثر تصویری به نوعی مکمل اولین تیزر آلبوم جدید خالق «امپراطور» محسوب می شود که اواخر اردیبهشت ماه از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفت. دومین تیزر مجموعه جدید این خواننده هم با گویندگی ناصر طهماسب و کارگردانی فرید ناصری تولید شده و قطعات دیگری از «مثل مجسمه» در آن شنیده می شود.

حدود دو هفته قبل و پس از آغاز پیش فروش آلبوم «مثل مجسمه»، قطعه «آشوب» از این مجموعه منتشر شد. بنا به اعلام روابط عمومی آلبوم «مجسمه» روز سی و یکم خردادماه به عنوان زمان توزیع اثر معین شده است. پیش از این قرار بود که «مثل مجسمه» تا نیمه خردادماه منتشر شود اما این امر به تاخیر افتاد و مهدی یراحی اعلام کرد: «آلبوم مثل مجسمه قطعاً در همین ماه خرداد منتشر می شود. حساسیت ما برای ایده آل تر شدن فضای کارها است. طبیعتا برای هنر و تمامی هنردوستان احترام ویژه ای قائل هستیم تا اثری درخور شأن را ارائه کنیم. از سوی دیگر می خواهیم هدف گذاری که برای تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق اثر انجام داده ایم محقق شود.»

مهدی یراحی این بار هم آلبوم پرستاره ای را برای مخاطبان موسیقی آماده کرده و گفته می شود که قرار است آثار متفاوتی را ارائه کند. وی با چهره هایی نظیر روزبه بمانی، مونا برزویی، هومن نامداری، معین راهبر، آرون حسینی، سعید زمانی و امیرعلی بهادری همکاری کرده است.

کد خبر 2780291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha